Adres Mallorca! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Adres Mallorca! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Adres Mallorca!

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 Juni 2010 | Nederland, Venhuizen

Dag chickens!

Weer even een onverwachts kort berichtje van moi!

Ik krijg veel vragen voor mijn adres hier in Mallorca, dus voor degene die mij een brief willen sturen, of natuurlijk iets anders, gaat u gang;

Restaurant Bodalt S.L.

Nicole Beemster

Apartado de Correus 29

07660 Cala d´or

Mallorca (España)

Buenos Noches!

  • 06 Juni 2010 - 19:01

    Jacqueline & Arjan:

    He Nicole,
    We hoorden van Wilma dat we je belevenissen tijdens je verblijf op Mallorca kunnen volgen! dus dat zullen we natuurlijk de komende tijd zeker doen. Het is goed te horen dat jullie het nu al lekker druk hebben. Ik zal de komende tijd mijn best doen veel klanten nog naar Cala D'Or te boeken en het restaurant waar je werk zeker aanbevelen!

  • 08 Juni 2010 - 08:07

    Carmen:

    Hoi Nicol ik heb een berichtje achtergelaten bij je vorige verhaal ik hoop dat je die ook nog leest,

    Dikke kus carmen

  • 08 Juni 2010 - 10:21

    Catharina:

    De post komt eraan :D

  • 08 Juni 2010 - 15:37

    Daan:

    Helloee zusje,
    En wie gehtst? hier onweert het nu!! Bij jou is het vast nog lekker warm!
    Hoe gaat het met je werk? Ik hoop goed! En een leuke nieuwe kamergenoot?
    Nou ik zie je vast binnekort op de webcam of we bellen ;-)
    Veel plezier en succes nog!
    Liefs,
    Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 665
Totaal aantal bezoekers 20501

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: