Wat een dagen zo, - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Wat een dagen zo, - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Wat een dagen zo,

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

25 Augustus 2010 | Nederland, Venhuizen

Nou hier ben ik weer, in een iets minder goeie bui.

Het afscheid valt me zwaar.

Na allemaal plannen te hebben gemaakt van samen naar huis vliegen, mij een klap geven zodat ik voor dood het vliegtuig in gedragen word, is er uiteindelijk een abrupt einde gekomen aan Jhonny´s Mallorca avontuur. Hij heeft 2 maanden terug met Dagmar een dagje quad gereden, waardoor hij zijn hele onderbeen verbrand heeft aan de uitlaat. Zo koppig al Jhonny is, heeft hij pas 5 dagen later de dokter gebeld en bleek het dus helemaal niet goed te zijn. Maar hij is in het begin van het seizoen in een dronken bui een ondiep zwembad in gedoken waardoor hij met zijn neus op de bodem viel, daarna kreeg hij bronchitus en beloofde Kjell om daarna niet meer ziek te zijn, en dat heeft hij ook bewezen, al die weken heeft hij keihard gewerkt op een been die bijna aan het afsterven was. Uiteindelijk kreeg hij Maandag te horen van de dokter dat hij nu echt moest stoppen met werken en rust nemen aangezien hij een vochtbult zo groot als de grootste Cavia op zijn voet had zitten. Dus ticket geboekt en vannacht vertrokken. Als verassing, en ook als wekker, ben ik samen met Lou en Klaas om 5 uur zijn kamer in gestormt waar hij natuurlijk nog lekker lag te slapen. Nog even lekker gekletst, en toen kwam toch echt het afscheid, het viel me zwaarder dan ik had gedacht, en met dikke vette krokodillen tranen gaf ik hem mijn geluks poppetje, en zijn laatste woorden waren natuurlijk, Nicole, altijd blijven lachen..

Hem zal ik echt nooooit vergeten. Wat een topper is dat, zooo positief in het leven, het maakte hem niet uit wat hij deed, hij lachte altijd!! In ieder geval naar mij. Hij was de afwasser van Paparazzi, en het was altijd weer leuk als ik runner was en dus zo veel mogelijk tafels uithaalde zodat ik mee kon doen met weer een zelf verzonnen spelletje die hij die middag had bedacht. Zoals elke keer als ik bij de afwas kwam moest ik iets van een boerderij op noemen "want jij komt van het platteland". Of je kwam bij de afwas en hij zat alleen maar Hare Krishna te zeggen, want dat moet hij dan 128x8x doen ofzo?!

Jaa, dat was Jhonny een heerlijke gozer. Gister ging Pol weg, ook een topper. Vrijdag gaat Elsje naar huis en Zaterdag Annemien en Lianne, de 31e gaat Jan-Willem, tussendoor gaat Nelleke nog, Jason en Eveline zijn nu even voor 1 of 2 weekjes naar Nederland, Kjell gaat van de week een weekje terug. En mijn laatste werkdag is 5 September.

Voorderest is het hier nog allemaal top hoor!! Werk nog steeds 7 dagen in de week, en ik vind het heerlijk. Gister hadden we een cocktailavond met heel Paparazzi, want het schijnt dat we dat gewonnen hebben met het personeelsfeest, maar ik kan het me niet meer herinneren, haha. Maar het was errug gezellig!!

Eergister kreeg ik nog een kaartje van de familie Vlam, echt zooo super lief!! En van die meiden nog eentje.

Oh en we hebben weer gewonnen met de broodwedstrijd, Elisabeth mocht weer een envelop trekken, WEER DE FILLET AMERICAN!! Maar, Kjell, zo lief als hij is, gaf ons de kans om te kiezen tussen 85 euro meer fooiengeld, of die overheerlijke doos Fillet American waar we nog een hele doos van hebben staan haha.

Nou ja dat was het wel weer, vanavond PIMPS&TARTS feestje in Hacienda, morgen vrij, evengoed nog een paar uurtjes werken, voorderest nog geen plannen.

Ohja, en Mell, vrouw die achter de bar staat in Hacienda, die heeft een gedicht geschreven voor ons, (Paparazzi personeel) En dat is zoooo'n lief gedichtje, ik schrijf hem hier misschien nog wel een keertje op. Het eindigd in ieder geval met, gooi je sigaretten toch eens in de asbak! Hahahaha...!!!

Nou chickens, tot heel snel. Geniet nog even van de laatste weekjes zonder mij. En dan ben ik er weer voor even!

Há die Jos!!

  • 27 Augustus 2010 - 07:52

    Carmen:

    wat een verhalen weer,als ik zo al je verhalen heb gelezen zul je inderdaad iedereen daar wel gaan missen.Ook het mooie weer hier regent het al bijna de hele week.Hou die paar dagen nog even vol.Ik spreek je weer als je in venhuizen bent.

  • 27 Augustus 2010 - 09:49

    Marleen:

    Haihai chicken!

    Wij zijn ook weer back in (een erg regenachtige) town :D we hebben een top vakantie gehad en nu lees ik dat jij over precies 1 week alweer je laatste werkdag hebt! Dan kom je ook weer lekker terug naar de town en kunnen we partyen op Access Live! Nu al zin in:D Ik zie je snel! Nu is het aftellen écht begonnen;)
    dikke kus, Marlie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 20506

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: