De laatste loodjes weggelegd voor een nieuw begin. - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu De laatste loodjes weggelegd voor een nieuw begin. - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes weggelegd voor een nieuw begin.

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

05 September 2010 | Nederland, Venhuizen

Dag Boppers en Bopperinnen!

Hier is ik weer! Zo levend als maar zijn kan :-D.

Zoals vele van jullie waarschijnlijk al weten, aangezien de meeste die dit lezen Venhuizeners zijn, Nicola blijft langerrrrrr...
En Ooooh wat wilde IK graag naar huis zeg!! Poehpoeh.
Maargoed, zal even een beetje uitleggen WATSKEBURT.
Kjell kwam Woensdag, op mijn vrije dag, naar me toe en zegt, wat voor leuks ga je doen?! Nou ik zeg, cocktails drinken samen met Judith, haar moeder, Yoram en Guido. Oh zegtie, wat leuk! Dan wil ik je graag iets vragen, en dan kun je er onder het genot van een cocktail over nadenken. En ik voelde hem al aan komen, eigenlijk wist ik al genoeg. Ja ik wilde je vragen om iets langer te blijven.. Hmn, wat is iets langer?! Nou zegtie, sowieso tot de 20e, het liefst nog het hele seizoen, dus tot eind Oktober begin November. (ben je mal :-O) Nou zei ik, ik moet er even over nadenken, heb ook al mijn ticket geboekt voor Donderdag! Jaa zegtie, maar dan boek ik je vlucht over en betaal ik wat je meer moet betalen. Okee, okee. Dus ik nadenken en nadenken, belletjes plegen en nog meer nadenken. Uiteindelijk gekozen om tot de 20e te blijven, dus nog 2 weekjes dames en heren, nog 2 wekennnn..

Maar ik heb er nog steeds zin in! We houden de moed erin, en wat nog het allerleukste is van alles! Ik ga regelen dat ik met mijn allerliefste roommate Judith naar huis vlieg, want die is ook tot de 20e :-D:-D. Wat wil je nog meeheeerrr..!!

En nu denken jullie, is dat alles wat ze te vertellen heeft?! NEE!! Natuurlijk niet :cheer:.

Vanmorgen werd ik wakker, ik voelde dat de man met de hamer was langs geweest, maar ook alweer weg was gegaan, gelukkig!! Ik dacht hé nu ik toch zo vroeg wakker ben, ga ik lekker mee ontbijten bij Paparazzi.
Ik was er een beetje te vroeg, dus ging nog even een sigaretje roken op het terras. Er zaten mensen naast me aan een tafeltje, en in ene hoorde ik "westfriesland" en "Hoorn" vallen, ik denk het zal toch niet! Ik draai me om en denk, hmn, ik kan ze niet, maar herken ze wel. En ze keken mij afentoe al aan, dus ik met mijn oor steeds ietsjes dichterbij maar hoorde niks meer bekend, behalve het heerlijke accent dan!

En ik durfde maar niet te vragen waar ze vandaan kwamen, ik denk dat is asociaal! En op een gegeven moment willen ze afrekenen, en toen dacht ik, nu moet ik het toch echt vragen, misschien komen ze hier wel helemaal niet meer. Dus ik weer steeds iets dichterbij en vraag heel zachtjes; mag ik jullie misschien iets vragen voordat jullie weggaan?! Nou zegt die man, natuurlijk mag dat Nicole. En ik denk, hoe weet die meneer mijn naam, nou vast om mijn ketting, dus vraag nog ff extra, jullie komen uit Venhuizen toch?! Jaa! En je krijgt de groetjes van Jaqueline, en we waren opzoek naar jouw restaurant want we wisten dat je hier zat, had je niet gehoord dat wij hier heen kwamen?! Uhh, nee hihi.

Nou echt super vet! Ze komen van de week nog een keertje langs, en ze zitten in het beste appartement/hotel van heel Cala D'or, dus ze hebben het goed getroffen!!

Nou tot nu toe was dit het wel weer, ik zeg Ajú, Hasta Laterrr en Hasta Manzana (tot appelsap).

Xx liefs,

  • 05 September 2010 - 16:48

    Carmen:

    leuk hoor dat je nog 2 welken kan blijven en dat je baas je ticket betaald.Als jij thuis komt dan zijn wij er misschien niet wij gaan in die week voor 15 dagen naar Turkije.Maar als wij thuis komen komen we een borrel halen hoor.
    Je mist dus acces live volgend jaar beter.

    dikke kus carmen en is spreek je snel weer.

  • 07 September 2010 - 09:21

    Oma En Opa Snoek:

    Querido Nicole!

    Je blijft ons tot het laatst verrassen zien we. Hoort zo langzamerhand wel wat bij je. Vandaag landt je eigen zus weer op Schiphol. Ze wordt op z'n Hollands verwelkomd. Met regen en wind. We zien uit naar jou thuiskomst. En, je hebt talent voor schrijven.

    Besar.Hasta pronto!

    Opa en oma Snoek


  • 08 September 2010 - 10:09

    Daan:

    Hallo nicoltje,

    Nou ik ben ook weer thuis! Vind het dus niet leuk dat je langer wegblijft maarja dan moeten we de schade maar weer inhalen met een andere party he ;)
    Ik zal ff vertellen over onze reis want misschien vind je dat ook wel leuk om te horen! Het vliegen ging wel goed alleen Koos zat de halve reis met zijn ogen dicht omdat ie het eng vond (haha) Verder hadden we de eerste week supermooi weer en in de tweede week was het iets minder maar toen gingen we toch excursies doen. We zijn naar
    Plitvice lakes gegaan (allemaal watervallen en hele mooie meren en natuur) En een dagje naar Venetië in Italië, daar heb ik de duiven gevoerd en er kwam er 1 op me schouder zitten en later ging ie zo op me hand zitten!! Echt supergrappig! Koos heeft er allemaal foto's van gemaakt dus die kun je over 2 weken zien! Verder was het eten (bijna) altijd heerlijk! We hebben ook van die hele vissen gegeten die papa ook weleens in de koelkast legt ;) en mossels, schelpen, inktvis en gamba's.
    20 september hoop ik ook vrij te hebben dus wie weet zie je me dan op schiphol!! Nou zusje nog veel plezier de komende (en laatste) 2 weken! Ben benieuwd naar je figuur (ik ben weer 2 kilo aangekomen, hihi)
    Nou doeiiiii, veel liefs en een dikke kus!

  • 12 September 2010 - 17:34

    Jacqueline Degeling:

    Hoi Nicole, ik had toch tegen je gezegd, dat ik nog wel wat klanten naar je toe zou sturen, nou bij deze dus! dus de familie Laan en Meissen zijn je toch op komen zoeken! Ik was ook in de veronderstelling dat je thuis zou komen eind vorige week, maar ik had nog geen glimp van je opgevangen vanuit de achtertuin, maar dat klopt dus wel! Geniet de laatste week nog maar even lekker van het zonnetje, want die zal je straks hier een hele tijd niet meer te zien krijgen! Groetjes Jacqueline Degeling

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 20508

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: