10 weken alweer, ongelovelijk!! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu 10 weken alweer, ongelovelijk!! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

10 weken alweer, ongelovelijk!!

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

10 Augustus 2010 | Nederland, Venhuizen

Door alle vele verzoekjes, hier dan weer een berichtje.

10 weken, ongelovelijk! Wat gaat de tijd snel. Maar stiekem ben ik nu wel aan het aftellen hoor. Ben van de week naar Kjell toe gegaan om aan te geven dat ALS het nodig is, dat ik dan wel langer wil blijven. En waarschijnlijk blijf ik nu tot half September, we kijken het vanaf September per week, want je weet nooit of het dan nog druk is of niet!

Nou godskanonne wat heb ik de laatste weken ongelovelijk veel meegemaakt, ik vertel alles door elkaar, maar dat maakt vast niet uit!

Ik moet ook vaak PR-en op het strand, dus kaartjes uitdelen van Paparazzi en El Patio, en zo ook vorige week, dus ik ging op pad met Elsje, en hebben echt zoooveel mensen lastig gevallen met die kaartjes, en was het dus ook die avond weer heerlijk druk! Maar omdat eigenlijk bijna niemand het leuk vind om te PR-en op het strand had Sven gezegd, als jullie gaan PR-en mogen jullie van mij daarna een duik nemen. Nou wij waren natuurlijk meteen verkocht, want met dit weer wil je wel het water in! Dus wij daarna lekker nog even gezwommen, en na het douche riep Elsje me vanaf de badkamer en zegt; Nicole.. weet jij hier iets van?! Dus ik kijk achter een schot, ligt er een paar duizend euro in ons appartement. Dus ik zeg shakend en wel, neee, echt niet... wat is dit?! Dus ik stopte het geld in een tas en bracht het naar Sven, de manager van Paparazzi. En ja hoor, het bleek de omzet van 1 avond El Patio te zijn.. Nou ja om een lang verhaal kort te maken, de manager van El Patio slaapt wel eens bij ons en die was het geld vergeten in de kluis te doen en het was uit zijn broekzak gevallen bij ons in het appartement.. HUH?!?!?! Jep, denk ervan wat je wilt hihi. CHAOSSSS

Er waren 4 gasten bij Paparazzi die eigenlijk elke dag wel kwamen, en 1 van die vrouwen kwam me aldoor al zo bekend voor, en op een gegeven moment zegt ze, nou dit is onze laatste dag, en morgen avond vliegen we terug naar Nederland. Dus heb ik alle moed bij elkaar geraapt en vroeg waar ze vandaag komt omdat ze me zoo bekend voorkwam. Zegt ze iets van Zevenhuizen ofzo, ik zeg oh laat dan maar zitten, dus zij natuurlijk vragen, waar kom jij vandaan?! Dus ik zeg, Venhuizen, maar dat kent u waarschijnlijk niet. Nou zegt ze daar woont mijn zus, van Timmerbedrijf De Groot. Nou keihard gelachen natuurlijk, ik heb namelijk met die oudste dochter gewerkt bij de Vomar, jongste dochter op streetdance gezeten, oudste zoon mee op school gezeten, en die jongste zoon is Wietse, gewoon Wietse hahaha.

Nou ongelovelijk weer!!

Wij hebben tussen El Patio en Paparazzi een broodwedstrijd, dat betekend dat je gewoon het meeste brood moet verkopen, dat is dus Garlicbread, Brushette, Brood met tapenade en ga zo maar door. Nou van de week de uitslag, maar wat kun je nou eigenlijk winnen?!

(als ik het goed heb)
150 euro voor in de fooienpot
100 euro voor in de fooienpot
Een avondje cocktailsdrinken
Een avondje bowlen
En als troost prijs een hele doos vol met Fillet American (ofzo)

Nou de eerste 2 weken heeft Paparazzi gewonnen, en welke envelop trekken we?! Inderdaaaaaddd de Fillet American, hahahahahaha, nou de 2e 2 weken had El Patio gewonnen, dus nu zijn we weer keihard aan het strijden voor de volgende 2 weken!!

Ook is de datum voor het personeelsfeest bekend, namelijk morgen nacht, de locatie is voor iedereen een verassing, maar het thema is Pirates, dus natuurlijk ga ik weer een bijzonder pakje bij elkaar zoeken!!

Ook ben ik nog ziek geweest, (nog steeds een beetje). Flink verkouden, en hoesten alsof ik al 50 jaar zwere shag rook, MAAR!! Hoestdrank, dampo en ibu 600 doen wonderen! Het begonnen 4 dagen terug, ik moest om 6 uur beginnen, dus half 6 eten, toen ging het allemaal nog goed. Maar dat ik me om 6 uur omgekleed had en start klaar stond voor de avond moest ik rennen naar de wc en kokhalzen als een gek, gelukkig kwam er niks uit en deed ik alsof er niks aan de hand was, dus keihard buffelen, en daarna was ik kapot, die dag erna moest ik om half 10 beginnen omdat Thomas Cook dan een info bij ons heeft, dat is 2x in de week, en meestal loop ik dat en kan ik s´avonds een uurtje eerder weg, opzich ging het wel, maar je word zooo moe van verkouden zijn. Dus ik 10 voor half 12 was ik klaar, en om 12 uur lag ik vlak.
Nu gaat het wel beter, ben nog steeds verkouden, maar dat gaat wel weer over!!

En natuurlijk, het verhaaltje waar jullie lang op hebben moeten wachten...... (tromgeroffel) PAPA EN MAMAAAA!!

Oh wat was ik blij om ze te zien zeg. Ze kwamen snachts aan, woensdag op donderdag om kwart over 2, ik was zoooo zenuwachtig, de hele dag al. En ik moest gewoon werken, en zoals vele van jullie weten word ik heeeel erg druk als ik zenuwachtig ben. Dus zijn we even de kroeg in gegaan en het eerste wat ik kreeg was een pul bier, hier Nicole misschien word je dan iets rustiger hihi. En toen kwam ik erachter dat ik geen bereik had in die kroeg. SHIT! Stel nou dat ze al gebeld hebben, dus ik naar het toilet en zou dan meteen gaan. En net op dat moment belde mammieeee, we zijn errr!!

Dus ik stond al start klaar met Judith en mijn 24 blikjes heineken bier, en we gingen die kant op. Nou eerst ff kusjes geven, knuffelen en toen besloten we om toch maar terug de kroeg in te gaan, dus zaten wij als stelletje boeren alle 3 aan pullen bier hahaha. De volgende dag zijn we met z´n 3tjes naar Cala Mondrago geweest, het mooiste strand hier van Cala D´or. En het voelde echt goed, alsof ik weer lekker met mijn pappie en mammie op vakantie was!!

Daarna zijn we gaan eten bij Paparazzi, heerlijk gegeten al zeg ik het zelf!! toen hebben we even een Siëstaatje gehouden en zijn we op mijn balkon begonnen met de blikjes bier van kant te maken, en hebben we gezellig gekletst, op een gegeven moment kwamen mijn huisgenootjes thuis en zijn we nog even bij Tapas gaan zitten. Ik denk dat mijn ouders iedereen wel gezien hebben, en we hebben het echt super leuk gehad, wat ben ik blij dat ze geweest zijn, die week daarna had ik ook nog een dagje met ze vrij, en zijn we met Judith naar de haven gelopen, hebben daar geluncht en besloten dat zij voor die dag even Danielle heette, Judith moest nog even een paar uurtjes werken, want dat is nieuw sinds deze week, omdat we te kort mensen hebben mogen we als we willen 1x in de 2 weken 7 dagen per week werken, en natuurlijk doe ik dat ook maar dan ga ik deze week. Dat Judith klaar was met werken zijn we bij El Patio gaan eten, wat ook weer lekker was, de heerlijkste Spare Ribs everrr!!

En toen kwam alweer de laatste dag, ik ging om kwart over 5 naar m´n werk en daar zaten papa en mama. Toen moesten we toch echt weer afscheid nemen, en dat viel me zwaarder dan ik had gedacht. Moest wel een beetje huilen hihi. Maar ik ben gewoon zooo super blij dat ze geweest zijn, en ik weet dat ze het leuk hebben gehad. Maar wat ik gewoon echt niet cool vind is dat hun in 10 dagen nog bruiner zijn geworden dan dat ik in 10 weken heb gepresteerd. Hihi (A).

Ehh ja ik denk dat dat het onderhand wel weer was.... Jullie wilde graag een verhaal, dus ga er maar lekker voor zitten!!

Ik zie jullie over 4 misschien 5 weken!

Hasta Luego guapa´s Y guapo´s!!

  • 10 Augustus 2010 - 14:37

    Marleen:

    Mooi verhaal weer chicken!
    Ik moest echt hardop lachen bij je stuk (ik quote je even) 'en die jongste zoon is Wietse, gewoon Wietse hahaha'
    hahaha:D
    Ook leuk van je paps en mams, maar je weet al dat ik dat wist en ze hier ook al gesproken had;) Echt lekker voor je dat ze er waren en het grootste gedeelte zit er al weer op! Ben benieuwd wanneer je weer naar huis komt. Hopelijk is dat voor Access Live:D
    Hasta Luego moppie!

  • 10 Augustus 2010 - 16:13

    Wilma:

    leuk leuk leuk, jij kan wel schrijfster worden van komische verhalen.
    haha, erg leuk hoor.
    ja, je paps en mams hebben genoten he. zo leuk. ik heb nog naar je gezwaaid vanaf het vaste land maar je zag het niet.

    xx tot gauw

  • 11 Augustus 2010 - 12:17

    Carmen:

    had gehoord van mama dat je het er erg naar je zin hebt en leuke collegas hebt,maar als ik die verhalen ook zo lees van je geloof ik het echt.
    Je vader en moeder hebben het ook erg gezellig gehad bij je.lekker gegeten zeiden zebij jouw op het werk.
    Nog even volhouden hoor die laatste paar weken.
    Kom je dan meteen naar huis of ga je dan nog even lekker daar vakantie vieren.

    XXX CARMEN die naam zal je daar wel erg veel horen he

  • 11 Augustus 2010 - 16:31

    Cindy:

    Haai lieverd,

    Wat een stuk weer zeg:D
    En wat zijn sommige stukjes grappig om te lezen.
    Zo hé een paar duizend euro in je slaapkamer, dat maak je ook niet iedere dag mee zeg!!(als je dat nou voor je zelf mocht houden:P)
    Meissie, hoe de laatste paar weken nog vol he, je doet het echt goed, ben trots op je!!
    Moet wel eerlijk zeggen dat we jou ook wel missen hoor.
    Op familie weekend mistte ze ons ook heel erg, ze zeiden allemaal dat wij(jij en ik) volgend jaar zeker weer mee moeten:D
    Sven die was laatst bij mij te eten, en die zei al, Nicole en jij zijn eigenlijk gewoon de gangmakers, jullie maken leven in de brouwerij, is dat even leuk om te horen?;)
    Zo even een lang berichtje van mij;)

    Dikke Kus!!

  • 17 Augustus 2010 - 09:23

    Sanne:

    Wat een verhaal heb je weer geschreven zeg ;)
    Ik zie dat Marleen en Willemijn vannacht jou kant op komen, leuk hoor!!
    Welke datum kom je nou precies terug?
    Pfff het lijkt wel weer herfst hier in Nederland... het is de hele dag alweer aan het regenen... bah :(
    Nou chick, ik spreek je snel weer!
    Liefs, xxx

  • 17 Augustus 2010 - 09:30

    Sanne:

    Sorry! in de war van Marleen, zie nu net dat ze naar frankrijk gaat :P

  • 18 Augustus 2010 - 08:41

    Sylvia:

    he meissie, ik ben blij te lezen dat je het zo naar je zin hebt!!! Maarre.... half september?
    Ik zit met smart op je te wachten! In ieder geval 25 september, hoor, dan is hier HET gala van de gemeente Drechterland en DAN HEB IK JE NODIG, geen grapje, hoor.

    Ik vind het leuk te lezen dat je ouders zijn geweest en geniet nog ff lekker, ok?

    Liefs en dikke knuffel,

    Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 20510

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: