Hee hallo! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Hee hallo! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Hee hallo!

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

10 April 2010 | Nederland, Venhuizen

Nou het is dan nu allemaal officieel in het echie, ik heb mijn ticket geboekt, koffer van opa&oma geleend, camera en een knappe zwarte broek moet ik nog kopen. En dan ben ik er helemaal klaar voor!

Op naar Mallorca!

Wat gaat Nicola daar doen?! Werken voor bijna 4 maanden, 1 Juni kom ik aan, 5 Juni is mijn eerste werkdag, en 19 September is mijn laatste werkdag. Maar het kan ook zijn dat ze na 3 weken zeggen; nou Nicole dit word helemaal niks, ga jij maar lekker terug naar NL, of dat ze juist willen dat ik nog iets langer blijf!

Ik werk daar rond de 57 uur in de week, 3 lange dagen van half 11 tot sluit [uur of 1] 3 korte dagen van 6 tot sluit [uur of 1], en 1 dagje vrij! Ik slaap waarschijnlijk met nog iemand op de kamer, dus altijd maar hopen dat het klikt.

Voorderest heb ik tot nu toe eigenlijk nog geen dingetjes, we gaan eerst genieten van de kermis, en dan ben ik even foetsie!

Bedankt voor het lezen, en tot het volgende verslag! (je kunt je ook aanmelden voor de mailinglijst. Dan krijg je elke keer wanneer ik iets nieuws schrijf een mailtje! Zo blijf je van alles op de hoogte :-D:-D!)

Gegroet! Nicola

  • 18 April 2010 - 08:24

    Fred:

    he nicole ik ga je wel een beetje volgen als jij dat leuk vind haha.

  • 19 April 2010 - 16:10

    Cindy:

    Haai lieverd,

    Ik hoop dat je het daar echt naar je zin zult krijgen, en nog meer ervaring op zult doen;)
    Ben trots op je dat je gaat.
    Ik zal me aanmelden voor als jij een berichtje op je waarbenjij.nu zet, dat ik ze dan iedere keer binnen krijg;)

    Xxx veel liefs

  • 20 April 2010 - 16:05

    Sanne Van Leeuwen:

    We love to travel!

  • 21 April 2010 - 12:13

    Marleen:

    Ik ga me aanmelden voor je mailinglist hoor! & ik ga je natuurlijk ook missen:( Maar eerst hebben we kermis:D En ik ben trots op je dat je dit avontuur aangaat:D:D
    xxx je vriendinnetje:)

  • 31 Mei 2010 - 15:17

    Jasmijn:

    nicole! morgen wordt echt een speciale dag! ik weet me nog zo goed de dag te herinneren dat Monique en ik naar Mallorca vlogen in 2008. we wisten niet wat ons te wachten stond, maar het viel gelukkig allemaal mee! we werden goed opgevangen! ik ben zo benieuwd naar welke plaats je gaat? en ga je alleen of met andere klasgenootjes? heel veel succes en een goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 20656

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: