Nog even - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Nog even - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Nog even

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

21 April 2010 | Nederland, Venhuizen

Buenos tardes!

Ja ja, Nicole doet een poging Spaans leren! Erg leuk, maar best lastig!

Alles is voor mekaar, ondertussen heb ik ook een cemereeeh gekocht, en een nette zwarte broek. Dus laat mij maar gaan! Het aftellen is begonnen. Nog ruim een maand en ik zit in het prachtige Mallorca!

Ik zag dat er al een aantal zich aangemeld hebben voor de mailing lijst! Erg leuk :D:D. Dan heb ik ook het idee dat er iemand mijn verhalen leest, anders schrijf je ook maar zo naar jezelf!

Nou goed poppekes, er staan nog een aantal leuke dingen op de planning voordat ik ga, en natuurlijk kermisss, dus daar gaan we nog ff lekker van genieten :D:D.

Tot het volgende verslag!

Hasta Luego, Adiós, Buenos Noches!

  • 21 April 2010 - 12:40

    Marleen:

    Je trouwste fan (H)

  • 21 April 2010 - 14:39

    Rianne:

    Hee.! ik was even aan het rondkijken en toen kwam ik zomaar bij jou terecht!
    Wat super leuk dat je naar mallorca ga!
    Ben wel benieuwd hoe je het daar ga hebben. Dus ik heb me bij deze ook aangemeld voor de mailing lijst..!

    Liefs Rianne

  • 04 Mei 2010 - 10:27

    Cindy:

    Nog 26 dagen, en dan ga je ons verlaten:(
    Maar we gaan er eerst met z'n alleen een superduper leuke kermis van maken!:D, een kermis die je niet snel zal vergeten;)

    Xxx

  • 06 Mei 2010 - 08:53

    Catharina:

    Meissiee!
    Heel veel plezier! Ik ga je missen
    Kus!

  • 01 Juni 2010 - 21:36

    Snoekies:

    Heee toppertje, goed om te lezen dat je veilig bent over gekomen, erg stoer hoor! Enne, gedraag je een beetje daar en doe geen dingen die wij ook niet zouden doen. Hou je haaks! Groeten uit Deventer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 20656

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: