Eindelijk aangekomen! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Eindelijk aangekomen! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Eindelijk aangekomen!

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 Juni 2010 | Nederland, Venhuizen

Hele lieve schatten!

Omdat jullie zo aandringen zal ik meteen een berichtje neerzetten, ik hoop dat het in 1x lukt want het kan zijn dat het internet eruit valt.

De vliegreis ging heel erg goed, op het begin niet waardoor die stewardess zei dat ik maar helemaal voorin moest gaan zitten, waarna een man een beetje pissig was natuurlijk, want die moest een rij achter mij gaan zitten. Maar zijn vrouw vond het niet erg en daar heb ik nog gezellig mee gekletst! Naast mij zat een iets oudere jongen met een moederfiguur (niet zijn moeder) en daar heb ik zo mee gelachen, en gekwartet! Echt super gaaf, dus de reis was toen heel leuk, lekker afgeleid en op een gegeven moment viel ik in slaap en werd ik wakker dat we aan het landen waren. Ideaal huh!!

Dat ik hier aankwam werd ik samen met een andere jongen door Grace opgehaald, een Nederlandse vrouw die hier al 8 jaar woont en ook 2 eigen restaurants heeft. Toen heeft ze me afgezet bij restaurant Paparazzi, daar stond Kjell op me te wachten, en heeft me voorgesteld aan alle collega's en alle restaurants laten zien. Daarna liet hij mij m'n appartement zien, tot nu toe zijn we met z'n 4en maar er komen er waarschijnlijk nog 2 bij, het is niet veel maar wel netjes. Ik ben gaan ontbijten met een paar collega's, vraag me niet naar de namen haha. Daarna zijn we op het grote terras van ons appartement gaan liggen op matrassen, echt perfect! En nu ga ik zometeen met mijn roommate Nikki (geloof ik) boodschapjes doen en een spaanse simkaart halen!

Voorderest is het hier prachtig! Ik stop nu, schrijf later deze week weer wat! Vrijdag is mijn eerste werkdag, en ik heb er nu al zin in, vanavond met collega's een borreltje halen, gezellig!!

Hasta Luego!

  • 01 Juni 2010 - 13:34

    Catharina:

    Meisje!

    Echt heel heel heel veel plezier!

    Ik gaat onze gesprekjes missen. Maar ik hou vantuurlijk je site in de gaten :D.

    Veel liefs!

  • 01 Juni 2010 - 13:53

    Oma En Opa Snoek:

    Lieve Nicole,
    Perfect! Grote meid! En nu aan de slag natuurlijk. We zullen je volgen daar op dat eiland. We zijn heel blij dat het vliegen zo goed is gegaan, je bent er nu vast door. Hou je goed, en taai en netjes.
    Kus van je trotse opa en oma.

  • 01 Juni 2010 - 14:56

    Wilma:

    Leuk om te lezen, haha, kwartetten in het vliegtuig, dat heb ik zelfs nog nooit gedaan.
    Maar je hebt t weer geflikt dus nu ben je vast over je angst heen.

    xx wilma

  • 01 Juni 2010 - 15:32

    Sanne Van Leeuwen:

    Hee chick,
    Kom net thuis van werken en dacht meteen laat ik ff kijken of ze al een berichtje heeft geplaatst... en ja hoor ;)
    Leuk! :D
    Ik mis je nu al... wilde wandelen vanavond maar niemand kan :( haha
    Goh ik ben wel jaloers hoor! jij bent gewoon al weg en ik zit hier nog steeds in onzekerheid over wanneer ik nou eens wegga...
    alhoewel mijn tijd met Robert ook heerlijk is nu :)
    Meid, geniet ervan! ik wacht met smart op je volgende bericht.
    Liefs, xxx San

  • 01 Juni 2010 - 15:59

    Cindy:

    Haai meis,

    Super dat je vliegreis zo is verlopen;)
    Scheelt ook weer wat he.
    Nou geniet vanavond lekker van je borreltje(s), en van het heerlijk weer daaro.

    't gaat je goed!

    Dikke kus

  • 01 Juni 2010 - 18:14

    Marit:

    Hej schat,

    Super dat je op de vliegreis voorin mocht zitten en het nog gezellig had ook!:)

    Ik heb je 1e smsje al binnen, en het nummer al opgeslagen:D

    drink je vanavond een borreltje op mij?
    Geniet ervan!

    Xx(K)

  • 01 Juni 2010 - 19:39

    Mark H:

    Hee Nicole,

    Mooi dat je goeie reis gehad hebt!
    Werkse vrijdag op je eerste dagje!

    xxx

  • 01 Juni 2010 - 20:06

    Denisa Natuurlijk:

    Hey meissie,

    helemaal top dat je veilig aangekomen bent.
    ik wens je heel veel plezier en werk se vrijdag.
    ik hou je site in de gatuhhhhh
    dikke kus

  • 01 Juni 2010 - 21:38

    Snoekies:

    Heee toppertje, goed om te lezen dat je veilig bent over gekomen, erg stoer hoor! Enne, gedraag je een beetje daar en doe geen dingen die wij ook niet zouden doen. Hou je haaks! Groeten uit Deventer...

  • 02 Juni 2010 - 04:59

    Jolene:

    Geniet ervan! En succes vrijdag op je 1e dag.

  • 02 Juni 2010 - 09:07

    Marleen:

    Hee schat!
    Ik heb je gister natuurlijk al gesproken op msn;) maar toch heb ik ook je verhaal gelezen! Ik vind je superstoer!! En zo te lezen vermaak je je al prima! Gelukkig heb je hier ook mooi weer heen gestuurd! Dankjewel;)
    Geniet nog even van je vrije daagjes!!
    iloveyou chick!

  • 02 Juni 2010 - 11:19

    Carmen:

    Ik las dat je vliegreis goed is gegaan,dus nu gaat de rest ook goed hoor.Veel plezier met al je collega's en werk ze vrijdag.Je hebt het mooie weer hier al naar toe gestuurd,dank je wel kan ik er ook een beetje van genieten.


  • 02 Juni 2010 - 11:41

    Anita En Willem:

    heb je toevallig een kleinhof sticker mee ? :)

    geniet ervan meid

  • 02 Juni 2010 - 17:02

    Ria,koos,mats ,Esmay:

    Hoi Nicole.

    Wat heerlijk om te horen dat je vliegreis goed is gegaan.Geniet nog maar lekker van de vrije dagen die je nog voor je heb op mallorca want straks wordt het hard werken. Heel veel plezier.
    groeeeeeetjes

  • 03 Juni 2010 - 15:19

    Mies:

    super de super nico da je het zo naar je zin heb:d
    ben erg blij voor je
    k mis je wel hoor:p

    nou veel plezier verder
    (K) mies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 20656

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: