Laatste loodjes - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 Mei 2010 | Nederland, Venhuizen

Het is bijna zoveeer!!

Oh het begint nu echt wel te kriebelen hoor, nog even de laatste dingetjes regelen en kopen en dan mag het van mij wel 1 Juni zijn!

Vorige week mijn verjaardagscadeau gekregen van mijn lieve vriendinnetjes. Ik werd gevraagd om in knappe kleren en een omgebouwd hoofd bij Marit te komen vorige week Dinsdag. Dus dat deed ik, en hebben we echt super mooie foto's gemaakt van ons allen samen die ik mee kan nemen naar Mallorca, en 1tje word er op canvas gedingest. Wat lieff hea :)!
Dus zometeen ga ik uitvinden hoe ik hier op waarbenjij.nu foto's kan plaatsen!

Oehh en onze kermis outfit ligt al klaar! Echt super leuukk!!

Ik wilde gewoon graag een verslag schrijven, maar typ eigenlijk gewoon vette onzin.

En! Gisteren heb ik het concert voor WarChild gezien, jeetje wat was dat mooi! Als het me lukt ga ik hier een filmpje bij plaatsen.

Nou dat was hem weer, ik kreeg net een melding dat we vanmiddag terrasjes kunnen pakken, dus dat gaan we uiteraard doen! Ik zal jullie voordat ik wegga niet meer lastig vallen, dus mijn volgende verslag is over 3 weken!

Liefs, xx

  • 31 Mei 2010 - 07:51

    Carmen:

    Hoi Nicolle ik weet niet of je dit nog leest voor dat je vertrekt,en andersl lees je het wel in Spanje.Ik hoop dat je een goede vlucht hebt of hebt gehad en geniet er lekker van.

  • 01 Juni 2010 - 08:30

    Wilma:

    Heej Beffie,

    Welkom op Mallorca he, goede vlucht gehad? Met je spray en je pilletjes. Haha, vertel, wat was je allereerste indruk toen je bij je werkplek aankwam?

    xx wilma

  • 01 Juni 2010 - 09:39

    Kev! ®:

    He Nic!

    Hoop dat je het naar je zin hebt in Mallorca!

    Kev!

  • 01 Juni 2010 - 10:47

    Mam :

    Hey moppie,

    Yessssss, you did it!!!
    Ben supertrots op je, hoop snel over je vliegreis enz. te lezen.

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 20656

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: