Al een week in Mallorca! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Al een week in Mallorca! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Al een week in Mallorca!

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 Juni 2010 | Nederland, Venhuizen

Buenos Dias!

Jeetje wat maak ik hier veel mee zeg, echt té gek! We hebben alweer heel veel gezellige avondjes achter de rug, verjaardag van KOKKI (Ronald), surprise party voor Jason omdat hij jarig was. Gisteren naar Tapas Y Mas en daarna naar Hacienda, wat een feest! Eergisteren met Shanna het centrum in geweest, daarna nog een afterborreltje bij Rob thuis. Maar ik kom hier natuurlijk om te werken, dus zal ik het daar maar over hebben haha.

Mijn ex-roommate werkte bij Tapas Y Mas, maar die is zo ongeveer ontslagen dus ging Zondag ochtend naar huis, een uur later stond mijn volgende roommate voor de deur, heel gezellig meisje/vrouwtje ze is 32 maar gedraagd zich als iemand van 25, ze komt uit Portugal dus we spreken de hele dag door engels. Haar eerste avond hier is goed geslaagd mag ik zeggen. Sjonnie, onze huisgenoot kwam de volgende middag naar me toe en vroeg of ik overgegeven had omdat hij er bijna over uitgleed *gadver, maar dat was ik niet dus ik vroeg het aan Monica, en ja hoor haar eerste avond is goed afgesloten, wat een mens hahaha!

Maargoed, omdat Nicky mijn ex-roommate dus weg is, werkte ik gisteren in de Tapasbar, en oh wat ging dat goed! Zoveel complimentjes van collega's en zelfs gasten, want soms zei ik gewoon als ik ze niet verstond, ja sorry hoor, het is mijn eerste werkdag, en dan moesten ze lachen en was er niks aan de hand. Maar keihard gebuffeld en geen fouten gemaakt! *trots

Oh ik hoor net van Sjonnie dat de douche kop van de muur gebroken is. Het is echt een krot hier haha, maargoed hij gaat hem nu weer maken dus vanavond kunnen we weer douche haha. Niet normaal dit :P.

Nou vandaag is mijn vrije dag, en het weer is niet echt op z'n best, maar ik ga zo gezellig even op het terras zitten bij La Cabaña, cocktailtje erbij en gaan (H).

Voorderest heb ik niet echt iets te melden, ja alleen wat blunders, zoals mijn oplader van de telefoon.
Mijn telefoons waren allebei gecrasht, mijn Nederlandse kan denk ik niet zo goed tegen de zon want de touchscreen is hem geflipt, hij doet niks meer. En mijn Spaanse wilde niet opladen, wat bleek nou; ik had een borreltje op dat ik hem aan de oplader deed, maar hij deed het dus niet. Maar gelukkig heeft iedereen dezelfde telefoon voor 19 euro met 12 euro beltegoed, dus leende ik de oplader van Sjonnie. Dus ik pak mijn oplader, zie ik dus dat ik gewoon een hele andere gepakt heb, die van mijn camera! Oh echt zooo dommieee..

Nou chickens, ik ga er weer vandoor! Moet ook nog mijn WK Poule 2010 invullen, en dan waarschijnlijk lekker een terrassie pakken met Monica en langs tapas, vanavond gaat Jaakje zingen bij La Cabaña de vriendin van een collega, dus dat word een dolle boel.

Hasta Luego!

  • 09 Juni 2010 - 13:45

    Carmen:

    Nou ik hoor het al je hebt het erg naar je zin daar in Spanje.Hier is het ook niet van dat mooie weer het regent bijna de heledag al.

  • 09 Juni 2010 - 14:35

    Daphne:

    ¡Hola!
    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Je maakt heel wat mee:D
    Fijne vrije dag! Liefs

  • 09 Juni 2010 - 18:13

    Denisa En De Draken:

    Hey skeetepeet,

    je moest eens wete hoe trots ik op je ben :)
    ben onwijs blij dat je het zo naar je zin hebt daar...
    geniet er lekker van enne gedraag je he
    dikke kus van ons allemaal

  • 10 Juni 2010 - 12:59

    Sylvia:

    He Nicole,
    Ik ben ff benieuwd hoe het met je gaat, maar je redt het prima zo te zien! Goed hoor, ik ben trots op je...

    liefs, Sylvia

  • 11 Juni 2010 - 10:04

    Marit:

    hai haai haaiii,

    het gaat allemaal goed daar dus;) leuk om allemaal te lezen haha..

    Xx

  • 11 Juni 2010 - 14:01

    Sonja:

    zo banjer, het gaat wel goed met je he!?? zo te lezen,ik ben blij dat het je goed bevalt daar op dat eiland,ik mis je wel hoor,hier gaat het zn gangetje,het is vrij rustig,met Tes gaat het ietsje maar dan ook ietsje beter,heb je nog colega s nodig?? ha ha het lijkt me wel wat,ik gedraag me ook wel eens als een 25 jarige?????
    ha ha hoe ouwer des te gekker.... nou werk ze en tot horens maar weer,ik blijf je volgen.
    kXXXXXXjes Sonja

  • 13 Juni 2010 - 19:11

    Renate:

    wat klinkt het allemaal gezellig(L) leuk hoor

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 20507

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: