Foto's en videos! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Foto's en videos! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Foto's en videos!

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

13 Juni 2010 | Nederland, Venhuizen

Dag dames en heren!

Ik wil jullie even melden dat ik mijn foto's allemaal op hyves zet!

www.nicol-eee.hyves.nl

Er komen ook zsm videos op, ze zijn nu aan het laden en dat duurt nog wel een hele tijd, maar ik verwacht ze morgen (H). Oftewel Zondag!

Slaap lekker!

Liefs, xx

  • 13 Juni 2010 - 09:51

    Carmen:

    Ik ben erg benieuwd naar je foto's hoor

    dikke kus carmen

  • 13 Juni 2010 - 15:33

    Carmen:

    Ik heb net je foto's zitten te bekijken wat een leuke foto's en wat ziet het er allemaal leuk uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 20521

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: