Alweer 2 weken in Mallorca! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken in Mallorca! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken in Mallorca!

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

15 Juni 2010 | Nederland, Venhuizen

Ola Chicka´s!

Daar was ik weer! Ik wilde jullie graag even mee geven dat het hier pist van de lucht! Niet normaal, regen, onweer, de hele rambam!

Dus dat betekend dat het bij La Cabaña heel rustig is omdat dat eigenlijk 2 grote terrassen zijn, maar dat El Patio en Paparazzi vol zitten! Gisteren stond ik in mijn 1tje omdat Shanna en Jason van de keuken allebei moesten gaan helpen bij paparazzi. Uiteindelijk had ik een tafeltje van 2 die gingen eten, en voorderest misschien 5 tafeltjes die alleen iets kwamen drinken. Dus we zaten om 12 uur in Tapas aan een heerlijk wijntje. Iedereen ging alvast naar Hacienda, maar ik zat nog mooi aan dus zei dat ik later wel ffies kwam. Uiteindelijk was het een uur later, waardoor dus iedereen al naar het centrum was gegaan. Maar gelukkig waren Tim "mijn vliegmaatje", en Erik "die nieuwe van Sunset" er ook PLUS een engels stelletje die al een paar keer bij La Cabaña hadden gezeten. Dus ik kwam binnen, en heb ff gezellig met ze gekletst, totdat die man de Sambuca tevoorschijn haalde, daar ging het mis pfff. Heel heel heel erg gezellig! Op een gegeven moment kwam Shanna binnen, ze was verstandig om 12 uur naar bed gegaan, maar kon het niet laten om om 2 uur toch nog even bij Hacienda te gaan kijken. Daarna zijn we nog even bij de Time Out geweest, en ja hoor, daar waren al onze verdwaalde collega's! Super leuke avond gehad :D:D.

Gisteren speelde Nederland natuurlijk "hup holland hup" en ons terras zat vol met Nederlanders, wat een feest! Ook al hebben ze gewonnen maar slecht gespeeld, dat kon de sfeer niet verpesten! Helemaal leip :D:D.

Nou voorderest eigenlijk niks nieuws, net 2 lange dagen achter elkaar gedraaid, en vanavond om 6 uur beginnen, dan morgen weer om 11 en daarna 2 dagen 6, nog 1 dag 11 en Zondag lekker vrij!

Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 20656

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: