Bijna een maand! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Bijna een maand! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Bijna een maand!

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

27 Juni 2010 | Nederland, Venhuizen

Gorgeous people!

Daar was ik weer :-D
Ik heb gehoord dat jullie nu in een heerlijke hitte golf zitten, nou wij ook hoor. Het word nu echt knallen met dit weer, rond de 35 graden, bijna niet te doen!

Nou ik zal beginnen met slecht nieuws. Martin, mijn baas van La Cabaña nam mij vorige week even appart om te vertellen dat hij La Cabaña gaat sluiten aankomende Dinsdag. Hij legde uit dat hij dat zo doet zodat hij al zijn personeel aan een andere baan kan helpen, en over 2 weken niet meer. Dus helaas zijn er 2 meiden afgebeld zodat ik naar Paparazzi kan en Shanna naar Tapas Y Mas. Dan gaat ook naar Paparazzi, en Jason gaat het iets verder weg uit deze straat zoeken. Die heeft een baan in het centrum. Dus vandaag nog even heel veel foto's gemaakt, die trouwens al op mijn hyves staan! So lets have a look (H).

Mijn angst voor kakkerlakken is over, opzich zijn het hartstikke lieve beestjes, als ze op hun rugje liggen..

Te gékke avonden gehad. Paar nachten terug ben ik naar een strand feest geweest me Jack en Shanna waar we Nicky en haar vriendinnen tegen kwamen. We hadden zelf ons drinken mee, en dat was natuurlijk geen spa water.. Uit eindelijk was ik er mee an en ben ik naar huis gegaan, ik weet al precies waar alle taxi's staan dus daar ben ik naartoe gelopen met 1 fles sinas in mijn rechter hand en een fles Guaranta Y Tres in mijn linker. Voordat ik bij de taxi aankwam was ik mijn fles sinas al verloren, en mijn fles Guaranta Y Tres heb ik heel lief aan de taxi chauffeur gegeven. Uiteindelijk heeft hij me afgezet bij Hacienda waar ik Nicky weer tegenkwam bij de hamburgertent. De volgende dag ging ik zwemmen en was ik 1 handdoek kwijt. Dus ik dacht dat ik hem wel was verloren op het strandfeest. Maar de volgende dag kwam er een jongen mee La Cabaña in. Ik zeg hee! Die is van mij. Ja klopt, die heb je aan Nicky gegeven.

Nou ja, zootje hersencellen verloren denk ik. En ik weet ook zeker dat mijn opaas en omaas + papa en mama heel trots op me zijn..... 8-) Hihi..
Sorry.

En ik heb al 2 lieve kaartjes gehad van Anne, oh zo blij, dankjewel :-)!

Ik bedacht me vandaag dat ik hier alweer bijna een maand zit, dat betekend dat ik nog 2x deze tijd moet mee maken voordat ik naar huis ga. En weetje hoe snel dat gaat, het lijkt nu voor mij alsof ik hier nog maar een week zit!

Okee (Willem:) Mooi verhaal, lekker kort, slecht gesprek?!

Uhh vandaag was het echt mega druk met Engeland-Duitsland, dus dat zal wat worden met Nederland morgen!

Ojaa! En er waren 2 gasten, een jong stelletje die vaak bij ons kwamen bij La Cabaña, en die vroegen me mee snorkelen gisteren om kwart voor 9 voordat ik moest werken om 11 uur. En dat heb ik gedaan, het was echt super vet! Zoo leuk :-D:-D. En omdat hun vandaag alweer naar huis gingen, kreeg ik Maya haar snorkel, schepnet, halve liter redbull, normaal redbull en een burn (andere versie van Redbull). Echt zooo super lief!

Voorderest is het hier PRECIES Venhuizen! Roddelen Roddelen Roddelen. Er was iemand ontslagen bij Marivent (Tim "mijn vliegmaatje") en het duurde nog geen dag en iedereen wist het al. Rob een (nu) oud-collega van me heeft ontslag genomen. Nou Nicky is ontslagen. Maar die is van de week terug gekomen, heeft werk gezocht en werkt nu samen met Rob bij de Pirates. Errug leuk restaurant!

En ik heb vandaag een nieuwe roommate gekregen, heb haar ff snel gezien want ik was aan het werk, maar volgens mij is het een leuke meid! Shanna heeft ook een roommate gekregen, ben vanmiddag ff met haar Eveline en Niels naar het strand geweest, hele leuke meid!

Ehh.. ja voorderest heb ik eigenlijk niet heel veel meer te vertellen, Donderdag beginnen bij Paparazzi, 2e uitdaging binnen een maand, dus ik kijk er naar uit! Ook al is het erg dubbel omdat La Cabaña dus dicht gaat. Maar we gaan het hier Woensdag allemaal in orde maken, alle spullen naar de overige restaurants en dan gezellig naar het strand Cala Sanau, ooh wat is dat mooi, ook daarvan staan foto's op mijn hyves.

Nou dat was het wel, ik zal niet zoveel kunnen schrijven want mijn internet ligt er aldoor uit op mijn kamer. Zit nu ook met mijn laptop bij La Cabaña, dat kan natuurlijk ook altijd!

Oh allemaal toeterende auto's omdat Argentinië gewonnen heeft vanavond, wat een herrie :-P.

Nou geniet lekker van het weer, en tot het volgende verslag :-D:-D.

Hasta Luego! Adios!

  • 28 Juni 2010 - 09:47

    Carmen:

    We hebben wel een tijdje moeten wachten op weer een berichtje,maar je hebt het weer goed gemaakt met dit leuke reisverslag.
    Niet alleen je opa's en oma's pa en ma en je zus en vriend van zus en natuurlijk ook je vrienden en vriendinnen doen zich versteld versteld staan dat je er nog steeds zit in spanje ook je ooms en tantes zijn erg trots op je hoor.Ik wacht weer op je volgende reis veslag hoor.
    Dikke kus carmen en otto

  • 28 Juni 2010 - 09:50

    Carmen:

    Ik ben nog vergeten te schrijven veel plezier vandaag met het kijken naar de voetbal ned- ?

    In de vorige reactie lijkt het wel of ik dronken ben dat is niet zo hoor.
    Carmen

  • 28 Juni 2010 - 16:53

    Pap En Mam:

    Hey mop,

    We spreken elkaar natuurlijk regelmatig, maar hier toch nog even een berichtje van ons!!
    We zijn héél blij dat je het zo naar je zin hebt, en zo te lezen gaan werken en feesten heel goed samen. Geniet er nog maar effe van want het hoogseizoen komt eraan (en wij ook) dus dan word het vast druk,druk,druk.
    En als wij er zijn moet je natuurlijk wel op tijd naar bed net zoals thuis.(haha)

    Dikke kus!!!!!!!!!!

  • 29 Juni 2010 - 09:43

    Daan:

    Heey nigel,

    Je maakt weer een hoop mee! Ik zag vanochtend in de krant al dat het 35 graden was bij jou! Naja kun je wel lekker naar het strand als je vrij bent! Beter dan vorige week!
    Ik zal zo je foto's nog kijken op je hyves1
    Hopelijk spreek ik je snel weer op msn..
    Nog 1 aandachtspuntje: je staat nog steeds in nederland!! Kun je dat ook veranderen naar Mallorca?
    Nou dikke kus en veel liefs!
    O ja je vraagt iedere keer of ik vrij ben maar vandaag ben ik inderdaad vrij :P
    XXXX
    Daan

  • 29 Juni 2010 - 19:29

    Maja:

    hey meissie, wat een leuk reisverslag hou je bij! veel succes bij Paparazzi!

    Groetjes! uit Spijkenisse, van de 2 gekken die je mee namen snorkelen om 9uur! hihi

  • 02 Juli 2010 - 13:01

    Opa:

    Fantastich dat het jou zo bevalt. Als ik eerlij k mag zijn twijvelde ik een beetje maar gelukkig zo beter Veel groetjes van Oma

  • 05 Juli 2010 - 09:43

    Sanne Van Leeuwen:

    Hee Schat,
    Wat weer een verhalen zeg!
    De tijd gaat inderdaad echt super snel...
    Echt een raar idee dat ik je pas eind volgend jaar weer zie...
    Nou meid, geniet er nog ff volop van en succes met je nieuwe baan!
    Dikke kus en heel veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 20656

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: