Bijna 7 weken! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Bijna 7 weken! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Bijna 7 weken!

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

10 Juli 2010 | Nederland, Venhuizen

Jeetje wat gaat de tijd hier snel, het is alweer Vrijdag! Ik heb alweer veel mee gemaakt. Als eerste La Cabaña.

Ik kreeg Maandag met de voetbal te horen dat we de volgende dag al zouden afbouwen ipv Woensdag. Ik was de enige die het wist en mocht weten omdat Martin wel graag wilde dat ik er van op de hoogte was dat dat mijn laatste werkdag was. Op een paar na was ik dus de enige die het wist, en hield ook netjes mijn mond. Heb echt een hele leuke laatste werkdag gehad. Heel gezellig, Nederland won natuurlijk, dus iedereen was in een goeie bui!
De volgende dag gingen we alles afbreken en liep ik de hele dag met een knoop in mijn maag. We hebben alles in 1 dag gedaan, van de bar naar Paparazzi sjouwen tot het terras afbreken. Alle kleine en ook grote dingen die je aan La Cabaña zou kunnen herkennen zijn weg. Een paar avonden daarna heb ik het er nog met Martin over gehad, en hij zei dat hij zag dat ik het er wel moeilijk mee had, en dat ook hij met een knoop in zijn maag zat. Natuurlijk, het was zijn prachtige restaurant/cafetaria/cocktailbar. Het was prachtig en heel vertrouwd. Ik mis het nog steeds!

De dag na het afbouwen had ik vrij en zijn we met een hele zoot collega's naar Cala Sa Nau geweest, het was de bedoeling om Sangria Champagne te drinken maar daar heb ik niet aangezeten omdat ik zag dat mijn collegaatje na 2 glaasjes al dronken was door natuurlijk de snoeihete zon, en daar had ik niet zo'n zin in! (verstandig hea (H))

Die dag daarna was mijn eerste werkdag bij Paparazzi en dat verliep niet heel soepel. Of wel soepel, maar ik vond het echt zooo niet leuk. Ik moest de hele avond achter de bar een paar drankjes maken en pouleren. Ik voelde me echt een dom blondje die niet beter kan dan dat. Net zoals de dag daarna, weer de hele dag achter de bar. Ik baalde als een stekker en kreeg daardoor ook een beetje heimwee, ik dacht, als ik dit nog 2 maanden moet doen hou ik het echt niet vol... Die dag daarna begon ik weer om half 11 en zei dat ik graag met de PDA wilde proberen werken, dat is zo'n Handy (zoals wij dat in NL noemen) zo'n kastje waarmee je naar de tafel loopt en de bestelling mee opneemt. En dat mocht, uiteindelijk zei Sven, de mede eigenaar van Paparazzi dat hij graag wil dat ik het goed leer en dat ik dan "op de vloer" blijf werken. Eergister begon ik voor het eerst s'avonds met de PDA. Maar omdat hij in het Spaans is, is het best lastig, dus heb ik hem snel weer aan Sven gegeven wanneer het druk werd, en zei dat ik het maar rustig aan moet leren. Toen die dag erna, gister, moest ik weer met de PDA, de hele dag, ik vind het echt super leuk, ook omdat ik dan zoveel contact heb met de gasten en omdat ik het gewoon heel graag wil leren. Maar ik denk dat ik gisteren wel 4/5 verschillende dingen verkeerd heb aangeslagen en ik werd er echt super chagrijnig van. Ik baalde er gewoon van, ik verwacht gewoon heel erg van mezelf dat ik alles in 1 keer kan.
Dus ik balen, en vroeg naar bed want was er helemaal mee an. Vandaag weer een nieuwe dag, en was er met goeie moed (A). Op een gegeven moment mochten we ff een rookpauze houden, en ik zat buiten toen kwam Ronnie, de "manager" van Paparazzi, en wilde me een hand geven, ik dacht, ik ben toch nog niet jarig?! En hij zegt; gefeliciteerd, je werkt echt super top! Je doet het zooo goed, je hebt het allemaal in deze paar dagen zo goed onder de knie, en zelfs al met de PDA, we willen je graag voor aldoor "op de vloer" houden, dat je goed de PDA onder de knie krijgt. En ik werd zooo blij, vooral na gisteren, dus dat vertelde ik hem ook, dat ik er zo van baalde dat ik wat dingen verkeerd had gedaan. Maar hij zei ook dat dat er bij hoord, ik werk hier net een week, en maar een paar dagen met de PDA. Hij was zooo trots, en Sven dus ook. Echt super tof!!

Dus uiteindelijk vind ik het wel leuk.. leuker worden in ieder geval hihi!

Nou en Nicole had weer de mazzel, ik was vrij met de voetbal Dinsdag, wat een feest!! De hele middag op het strand gelegen, daarna uit eten geweest in het centrum met Jack en zijn collega's uit Nederland. Daarna begon de voetbal! Ik had echt een super gaaf schort gekocht, oranje met witte stippen, en zat om 8 uur start klaar bij Tapas. Dat de wedstrijd af was kwam mijn baas naar me toe, Nicole ga je mee?! Gaan we in de auto door heel Cala D'or rijden. Dus dat hebben we gedaan met zijn 9en in 2 auto's, toeteren en schreeuwen dat Nederland door was, echt zooo super vet! Daarna zijn we het centrum in geweest, maar ik was best wel moe, en de hele kroeg zat vol met Nederlanders en ik had al een flink borreltje op dat Judith met een shotje kwam. Uiteindelijk ben ik naar huis gestrompeld en had het geniale idee om voor Els, die tijdelijk bij ons in de kamer slaapt, en ook al sliep omdat ze de volgende dag vroeg moest beginnen, een pizza mee te nemen. Dus ik naar onze vertrouwde Eden een take away pizza gehaald, en Els wakker gemaakt om half 6, Elsjeee, ik heb pizza voor je mee genomen. Nou beetje jammer dat ze dat niet wilde. Toen dacht ik, oh maar Judith is nog niet thuis, laat ik hem op haar bed leggen, misschien wil zij wel. Maar natuurlijk ook niet. Beetje jammer..
Maar het was echt een super leuke avond!!

Voorderest geen idee wat ik nog wil gaan vertellen. Dus bij deze stop ik ermee, klets nog even met mijn roommate en ga lekker slapen.

Adios! Hasta Luego!

  • 10 Juli 2010 - 07:37

    Pap En Mam:

    Hey mop,

    Leuk stukje heb je weer geschreven hoor.
    Gelukkig dat het beter gaat in Paparazzi, ja jij moet onder de mensen dat is algemeen bekend.
    Wordt vast nog een leuke tijd daar!! Enne........
    Héél veel plezier zondag bij de voetbal.Bij jullie zijn er in ieder geval én winnaars én verliezers. (je bent toch wel voor ONZE jongens hè)

    Spreek je weer!
    Kusjes

  • 10 Juli 2010 - 09:37

    Wilma:

    Hoiiiii

    Een heel leuk verhaal weer. JIj maakt toch wat mee daar. Ga morgen lekker genieten, doen wij ook.

    xx wilma

  • 10 Juli 2010 - 09:58

    Carmen:

    Wat heb je toch weer een hoop meegemaakt meid.
    Gelukkig dat je het nu weer naar je zin hebt op je werk.Kan je daar nu de rest van de tijd blijven.
    Wij gaan zondagavond kijken bij Helma en JP dat zal wel een groot feest worden als we winnen.
    Jij ook heel veel plezier zondag en wel juichen voor onze jongens he.
    Het is hier nu erg warm een hitte golf wordt er gezegd.

    XXX carmen

  • 10 Juli 2010 - 10:23

    Johan En Tonia:

    wij zijn heel blij voor je dat je het zo super naar je zin hebt. dat je het zo goed doet hadden we wel verwacht want jij bent geknipt voor dit werk.we hebben hier ook fantastisch mooi weer en dat in combinatie met de voetbal weet je wel wat er gebeurd. morgen viert Joyce haar verjaardag en gaan we daar op een beamer voetbal kijken gezellig.volgende week gaan we met je ouders naar gaasterland (friesland) om een week-endje te fietsen. met de staverse boot over vanuit Enkhuizen naar Stavoren hebben in Rijs een hotelletje gehuurd en dus fietsen,eten,zuipen maar.misschien dat je het al wist maar Jolene gaat in November trouwen met Mattie (denk ik). het is hier nu 30 graden en ik moet naar Hoorn om een pak uit te zoeken voor de bruiloft (er zijn leukere dingen om te doen). nou meid alles heel super voor je en we hopen dat je weer als de oude Nicole terug komt. groetjes van je aller aller aller liefste buurman en oh ja ook van Tonia.

  • 13 Juli 2010 - 07:18

    Cindy:

    Haai schat, je kunt het wel! Je mag trots op je zelf zijn hoor!
    Ik weet niet echt wat een PDA inhoud, maar als je dat in één week tijd onder de knie hebt is echt top hoor!:D
    Wat was het leuk om even je stem te horen aan de telefoon zeg;) wat een gezelligheid bij jou haha.
    Maar toen jij mij later belde, lag ik in een diepe slaap.

    Wat zien je foto's er onwijs leuk uit meis! Heel gezellig en lekker vrolijk.
    Lieverd geniet! en nog heel veel plezier daar!

    Dikke kus!

  • 13 Juli 2010 - 19:25

    Opa En Oma:

    Hoi Nicole
    Wij hebben je mailtje gelezen;en we zijn blij dat je het naar jezin hebt.Nu nog spaans leren dan kunnen ze niet meer bedonderen.Zondag zijn je pa en ma hier nog geweest; en zekijken er naar uit om naar je toe te komen Maar eerst hebben we nog het familie weekend'Wezullen je missen;maar we doen later wel verslag hoe het verslag hoe het is verlopen.Cindy gaat Vrijdag op vakantie naar Hongarije met de bus'dus ze zal wel een zitgat krijgen .Nicole het allerbeste en geniet maar van alles.Gr Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 20656

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: