Andere halve maand, en nog steeds topfit! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu Andere halve maand, en nog steeds topfit! - Reisverslag uit Venhuizen, Nederland van Nicole Beemster - WaarBenJij.nu

Andere halve maand, en nog steeds topfit!

Door: nicolebeemster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

20 Juli 2010 | Nederland, Venhuizen

Een hele goede middag dames en heren, jongens en meisjes, katten en honden,

Zoals vele van jullie vast al gehoord hebben, heb ik dus geen internet meer in mijn appartementje.
Ik zit nu in een internet café met wel 20 computers, en het is ongeveer 2 minuten lopen van mijn appartement dus hier kan ik wel vaak komen!

Aller eerst wil ik jullie even vertellen dat het hoogseizoen begonnen is! Gister ons record gehad voor dit seizoen, meer als 300 mensen, dus dat was een reden voor champagne, dat doen we namelijk altijd, eerst bij de 200 en nu gaan we voor de 400, dus laat de chaos beginnen!

Het werken word steeds leuker, we hebben een leuk team, ik werd al genoemd als ¨het zonnetje van Paparazzi¨, en mensen verbazen zich er nog steeds over waar ik toch altijd die energie vandaan haal. Misschien dan toch ADHD?!

Er zijn hier 2 jongens waarvan 1tje verliefd op me is, hahaha ik lach me helemaal stuk. Hij was op een avond bij Tapas en pakte mijn telefoon om zijn nummer er in te zetten, en sinds dien komen ze minstens 2x op een dag eten bij Paparazzi, jaja ik haal de gasten wel binnen!!

Met de PDA werken gaat ook goed!
Ehh.. ja wat wil ik eigenlijk nog meer vertellen...

Ohja, er is weer veel verhuisd deze week, en we zijn nog steeds niet klaar! Ik wil natuurlijk nog steeds lekker op mijn eigen kamertje blijven, maar Els en Judith (Judith is mijn roommate) wilde graag een groot balkon dus gingen met zijn 2en in de kamer naast mij, maar dat heeft nog geen 2 dagen geduurd of Judith kwam al weer gezellig bij mij op de kamer hihi. En morgen komt er weer een nieuw meisje, die gaat dan bij Els op de kamer, en dan zitten we vol.

Ehh, vanavond afscheidsfeestje op ons balkon van Dagmar, die gaat morgen naar huis. Ze heeft hier vorig jaar ook al gewerkt, en zit hier nu al vanaf April/Mei geloof ik, maar heeft toch erg heimwee en gaat weer lekker naar huis. Dus nog 1x helemaal los met haar!! (ik dan niet, morgen lange dag) Maar evengoed nog even een laatste borreltje met haar drinken.

Vorige week was Mara hier voor een weekje met vriendinnen, ze zit ook in de organisatie van Access-Live! En dat was echt heel leuk, heerlijk om weer ff een venhuizener-hemmer te zien!! Iemand waarmee ik gewoon normaal mee kan praten zonder dat ik uitgelachen word om mijn accent. Nooit gedacht dat ik echt zo´n accent had, maar wel dus haha..

Vandeweek belde Wilfried me, vind je het leuk als ik woensdag voor een paar dagen langskom?! Natuurlijk vind ik dat leuk!! Dus morgen komt hij hier, ik wist alleen nog niet hoelaat hij aan zou komen dus morgen heb ik nog een lange dag maar Donderdag ben ik vrij en Vrijdag begin ik om 6 uur, Zaterdag gaat hij alweer vroeg weg, dus we kunnen evengoed leuke dingen gaan doen!

En natuurlijk niet te vergeten komen papa en mama volgende week, jeetje wat heb ik daar zin in, volgens mij zeg ik dat in elk verslag hahaha. Maar ik kan niet wachten om dit prachtige eiland te laten zien!! En lekker te kunnen canasta-en :D:D.

Zondag was ik vrij en ben ik met Pepijn boodschapjes gaan doen omdat we die avond gingen bbq-en met Eveline. Wilde Pepijn de bbq ophalen bij Jack, blijkt dat Martin die mee terug naar Nederland heeft genomen. MAARR!! Pepijn, zo creatief als hij is, had natuurlijk weer wat bedacht. Een of andere ovenbak met een rooster uit de koelkast er boven op hahaha. Eveline wist niet wat haar overkwam en gaf aan dat ze misschien toch liever uit eten wilde, maar zo vastbesloten als wij waren, hebben wij haar uitgelegd dat het echt wel goed zou komen, en hebben we echt een super leuke avond gehad met z´n 3tjes!!

Van de week ook nog even met Anne, Thijs, Mama en Lia gebeld, lekker vertrouwd :).

Ook heb ik alweer mijn 3e kaart van Anne ontvangen in ander halve maand, wat een trouwe vriendin hea :D!

Voorderest heb ik eigenlijk niet veel meer te vertellen. Jaa dat het een beetje Kwalitatief Uitermate Teleurstellend was dat Nederland verloor, maar dat wij evengoed een super leuke, te gekke avond hebben gehad met alle Spanjaarden! Wat een gekkehuis, op een gegeven moment was er helemaal een file hier in Cala D´or, ik ging helemaal stuk haha!!

Oh en gisteren Jack zijn haren geknipt, samen met Judith, ook al hadden wij allebei nog nooit van ons leven iemands haren geknipt, het ziet er echt super uit, en hij is er heel blij mee hahaha!!

Okee voorderest nog even geen nieuws denk ik, dus ik ga er weer vandoor, want vanavond verwachten we 400 man! (grapjeee!!)

Wat ik nog wel even wil zeggen is dat jullie niet moeten denken dat ik ome Ab vergeten ben, ik heb geen beltegoed dus kan ik morgen helaas niks van me laten horen aangezien ik een lange dag heb en dus ook geen tijd heb om te halen..
Dus wil ik bij deze even aangeven dat ik aan iedereen denk morgen!

Heel veel liefs vanuit Mallorca!

  • 20 Juli 2010 - 18:22

    Marit:

    heej meissie,

    wat een verhalen weer:) je maakt genoeg mee.. leuk dat mara dr was en dat wilfried ook nog komt:)

    jij en haren knippen:| ik ben echt verbaasd dat dat goed afgelopen is hahaha

    Ik ben zaterdag weer terug gekomen van zoka, helemaal kapot.. maar wel top:D

    dus nu n relax groot balkon? lekker hoor:)

    Xx(K)

  • 20 Juli 2010 - 18:29

    Carmen:

    ja gezellig he dat je vader en moeder komen ,maar eerst gaan we lekker een weekend met zijn allen weg naar Putten we zullen je wel missen hoor.
    Je vader en moeder zullen je wel in geuren en kleuren vertellen hoe het was.
    Ik heb voor 2 dagen in de week werk helaas maar voor 3 mnd maar alles is beter dan thuis zitten.
    Ik wacht weer op je volgende berichtje.Ga lekker met je vader en moeder uit eten en laat ze alls zien zodat ze ons alles kunnen vertellen.XXX carmen

  • 21 Juli 2010 - 00:10

    Ineke:

    Kind!
    Wat een feest weer daar..
    Wat leuk dat iedereen bij je langs komt! (Ik had het graag willen doen, maar ik kwam er van de week achter dat mijn geld op is, en dat ik dus ff rustig aan moet doen.. Dacht altijd dat ik t MAKKELIJK ging redden, op mezelf! Maar dat valt dus zwaar tegen..)

    300 Man is inderdaad best druk! hihi, wij hadden het vandaag al best druk met 70 man..
    Hoeveel man personeel hebben jullie wel niet lopen? :O

    Mijn moeder is gister 50 geworden, dat was zondag dus groot feest! en gister uit eten met de Fam.

    Nog maar 1,5 maand, en dan ben je alweer terug! Wat is die tijd toch weer omgevlogen!

    Geniet nog maar lekker, zo te lezen komt dat wel goed!!

    Lieverd! Ik hou van je..

    (K) (L)

  • 22 Juli 2010 - 06:25

    Willy:

    Hallo Nicole, ik ben heel blij voor jouw dat je het zo naar je zin hebt in Mallorca. Ik heb je moeder gesproken en die zei kijk even op de site van Nicole, en ik zie dat je gedachten ook hier in Venhuizen zijn. heel lief van je , maar ik vind je altijd al hoor !!! Nou ga nog maar lekker werken én plezier maken, dan lees en geniet ik af en toe van jouw verhalen. gr Willy en natuurlijk de rest van de St. Lucasstraat.

  • 22 Juli 2010 - 06:27

    Willy:

    ik ben het woordje lief vergeten...... sorry, maar je begrijpt me wel. gr.

  • 22 Juli 2010 - 19:57

    Buur:

    Hè buuf,mooi stukkie weer,blij dat je zo geniet daar en wie weet is het kappers vak iets voor je!Probeer wel wekelijks te schrijven zodat we hier `n beetje kunnen meegenieten.Voor de rest zitten we hier `s avonds weer mooi voor de garage te beppen Groetjes

  • 26 Juli 2010 - 12:59

    Cindy:

    Haai schat!!
    Wat een top verhaal weer zeg, onwijs leuk om te lezen.
    Wat lief van je dat je dat laatste stukje heb neer gezet!
    Toen ik je smsje kreeg, had ik even de tranen in mijn ogen staan:$ zo lief vond ik dat van je!!
    Die avond zijn Daphne en ik uitgeweest en hebben er een paar op papa gedronken, jij ook?;)
    Lieverd ik lees snel je volgende bericht!
    Have fun with your mam&dad!!

    Dikke kus voor jou!!
    Veel liefs van je nicht

  • 03 Augustus 2010 - 18:21

    Lydia:

    Hoi meiss,

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van mij heb laten horen, ik heb net al je berichten weer even gelezen. Wat leuk om te zien dat je het nog steeds zo naar je zin hebt en dat het zo goed met je gaat. Op dit moment zij je vader en moeder ook bij jou, geniet er lekker van met zijn drieen. Ik ga er nu weer vandoor groetjes en xxxxx vanaf de J.W. Heij-manszstraat.

  • 07 Augustus 2010 - 21:16

    Mam:

    Hey mop,

    Nou we zijn weer thuis hoor. Ik heb nu al weer zin om jou kant op te komen. Het regent hier en het is hier koud,vergeleken met Mallorca.Maar ja er moet ook weer gewerkt worden hè.
    We hebben het super gehad.
    Heerlijk bij jullie gegeten,gezellig restaurant, topbediening,kortom helemaal goed.Ga nu naar bed, lag er pas om half 6 in. Echt niet tof die vluchttijden, ook nog vertraging gehad, dus gan maar wat slaap inhalen.Groetjes aan iedereen en natuurlijk aan ook aan Judith, want die hadden we niet meer gezien. En aan jou natuurlijk weer een héééle dikke KUS!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venhuizen

Nicole

Actief sinds 12 Maart 2010
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 20520

Voorgaande reizen:

30 Mei 2010 - 20 September 2010

Werken in Mallorca

Landen bezocht: